Palautukset ja hyvitykset

Kuinka palautan tilaukseni?

EU:n säännösten mukaisesti kaikkia tuotteitamme koskee 14 vuorokauden palautus- ja vaihtoaika pois lukien hygieniatuotteet (kuten tyynyliinat).

Meidän missiona on olla turvallinen ja luotettava ostoskanava asiakkaillemme, joten sen vuoksi myös noudatamme kuluttaja-asiamiehen linjauksia virhevastuun osalta. Lue tästä lisää: https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/aihekohtaiset/virhevastuu-ja-takuu-kulutustavaran-kaupassa/ 

  • 14 päivän palautusoikeus alkaa siitä hetkestä kun olet vastaanottanut tuotteen.
  • Palautettavien tuotteiden tulee olla ehjiä, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.
  • Huomaathan, että tavaran noutamatta jättäminen noutopisteestä ei ole sama asia kuin tilauksen peruuttaminen. Tavara tulee ensin noutaa noutopisteestä, ja palauttaa sen jälkeen palautusohjeiden mukaisesti.
  • Tilauksen voi myös perua ennen kuin se on ehditty lähettää. Tilauksen voi perua lähettämällä viestin asiakaspalveluumme. Tällöin tilaus perutaan, ja rahat palautetaan. Jos tilaus on ehditty lähettää, ei tilauksen peruuttaminen ole mahdollista, mutta tuotteilla on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus tuotteen vastaanottopäivästä lukien. Noutamatta jätetyistä paketeista perimme edestakaiset toimituskulut asiakkaalta.
  •  Mikäli tuotteen myyntipakkausta ei ole avattu ja tuote on myyntikuntoinen, voidaan palautus tehdä rahapalautuksena. Mikäli myyntipakkaus on jo avattu, mutta pakkauksen sisältö on koskematon, eli tuote voidaan myydä vielä uutena toiselle asiakkaalle, palautus voidaan tehdä vaihtona toiseen tuotteeseen.

Lue alla ohjeet tuotteen palauttamisesta

  1. Täytä palautuslomake tästä. Lomakkeen täyttämistä varten tarvitset tilaukseesi liittyvän tilausnumeron ja sähköpostiosoitteen. Jos et löydä niitä sähköpostistasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme niin autamme sinua tekemään palautuksen. 
  2. Vie palautuspaketti mihin tahansa Matkahuollon toimipisteeseen ja säilytä saamasi kuitti palautuksesta. Tarkemmat ohjeet saat asiakaspalvelusta. Tärkeää! Valitse edullisin toimitusmuoto.
  3. Saat meiltä kuittauksen, kun palautuksesi on vastaanotettu. 

Mikäli palautuksestasi on kulunut yli 3 viikkoa, etkä vielä ole saanut meiltä sähköpostia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ja lähetäthän meille kuvan/kopion Matkahuollosta saamastasi palautuskuitista.

Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat tiedon korvaavasta tuotteesta tai rahanpalautuksesta sähköpostiisi. Jos kyseessä on kaupanpurku ja rahanpalautus, maksetaan palautus 2 viikon kuluessa palautuksesi käsittelystä samalle maksukortille, tai tilille, jolta maksu meille alun perin on tullut.

Mitä jos tuotteeni on vahingoittunut tai puutteellinen?

Olemme erittäin pahoillamme, mikäli tuotteesi on vahingoittunut tai puutteellinen. Voit tehdä reklamaation tuotteesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: asiakaspalvelu@suloxi.fi

Voinko palauttaa käytetyn tuotteen?

Varaamme oikeuden kieltäytyä palautuksesta vahingoittuneen tuotteen tai hygieniasyiden takia.

Jos kieltäydymme palautuksesta näistä syistä, tuote palautetaan sinulle varastoltamme, eikä rahoja palauteta. Tämä ei vaikuta lakisääteisiin oikeuksiisi.

Tuotteita joita on kokeiltu sen arvioimiseksi, sopivatko ne, ei katsota käytetyiksi.

Sain tuotteen, jota en tilannut

Oho, taisimme lähettää sinulle yllätyspaketin! 🎁 Jos sait jotain, mitä et tilannut, pahoittelemme kovasti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@suloxi.fi, niin hoidamme asian kuntoon.

Pahoittelemme tästä aiheutunutta vaivaa ja varmistamme, että seuraava paketti on juuri sitä, mitä tilasit! 😅